BANTAL HOTEL DAG




Spesifikasi bantal: 100% kualiti hotel Bantal baru terus dari kilang. Bantal ini hanya dibuat untuk supply kepada hotel. Tidak dijual dalam pasaran biasa. Material : polyester fiber KELEBIHAN:: Hygiene - tidak berdebu dan anti alergik. Sangat bagus untuk mereka yang asma.
Lembut & gebu - dibuat dari bahan yang empuk. Sesuai dengan tekstur kepala dan bahu. Selesa dan tidak panas. Mudah untuk dicuci & dijaga. Tidak memerangkap lembapan seperti habuk dan peluh yang sebabkan bantal menjadi lembab, busuk, gatal dan tekstur dalaman menjadi lembik. Saiz bantal : 19"×29"





MICROFIBER DAG PILLOW🔹 💥super gebu berganda-ganda!💥 KENAPA PERLUKAN BANTAL MICROFIBER?? 🎯Lembut dan gebu...microfiber yg halus sangat lembut dan selesa 🎯bersih dan bergaya - bersifat hipoalergenik sesuai untuk mereka yang sensitif terhadap debu dan hama.. 🎯kering dan selesa-kepulan microfiber tidak memerangkap peluh dan lembapan.. 🎯mesra cucian mesin-senang dijaga, serta mudah dicuci dan dikeringkan... BANTAL KEKAL GEBU DAN TIDAK LEMBIK 🎯kualiti bantal hotel 5⭐ 🎯tahan lama (1 tahun ke atas) 🎯alternatif lain selain bulu angsa/itik



Bantal jenis Helix

WHATSAPP 0164126479 UNTUK ORDER
https://www.facebook.com/bantalhotelnurhar/

AKAUN MAYBANK 114160990860

Comments