COMBO SALE WEH!!!!
Mana nak dapat?
Dapat kat sini ler
H Class yang gebu
Microfiber yang terlajak gebu terbabas dan
Limited Collection dikeluarkan khas untuk mereka yang suka travel atau nak hadiahkan bantal comel ni kepada anak-anak. Limited Collection tu..so pemunya pun terhad ler
Sifat-sifat bantal Hotel DAG
Hygiene sesuai untuk mereka yang alahan. Bantal kat rumah busuk? Don't worry bantal DAG semua boleh basuh untuk kekalkan kebersihan.
Al maklumlah, bantal adalah tempat paling banyak hama membiak. Macam mana muka hama? Ce google. Tengok lalu ke tak kita nak tidur kalau mata kasar kita nampak hama.
Tu yang muka duk pakai skin care tapi masih tertanya-tanya kenapa still gatal, tumbuh jerawat dan sebagainya. Periksa tempat tidur kita. Periksa bantal kita dah berapa lama tidak ditukar.
Anak-anak selalu merah-merah badan lepas bangun tidur? Antara tandanya tempat tidur kita mempunyai hama. Maksudnya tempat tidur kita tak bersih. Apatah lagi makanan hama ini adalah sel kulit mati yang tertanggal dari badan kita secara alami.
Inilah sebabnya kita memerlukan bantal yang bukan saja #selesa tetapi #bersih juga dan mudah dibersihakan dan dipakai semula.
sebarang pertanyaan boleh sahaja terus klik untuk masuk ke whastapp saya.
Saya, Hasliza Agen Sah DAG anda! Gituh :)
http://bantalhoteldagnurhar.wasap.my

Comments